Darmowa wysyłka od 200zł 📦

Masz pytania?

Tutaj znajdziesz na nie odpowiedź. Skontaktuj się z nami, jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie.

Najczęściej zadawane pytania

Growkity

Growkit to zestaw umożliwiający obserwację grzybni grzybów psylocybinowych w domowych warunkach. Oferowane przez nas growkity są automatyczne. Oznacza to, że pozostawienie ich w zacienionym miejscu w temperaturze 21-25 stopni Celsjusza doprowadzi do samoistnego rozwoju grzybów psylocybinowych. Aby uniknąć wzrostu grzybów, w ciągu 72 godzin od otrzymania paczki koniecznie spryskaj growkit środkiem grzybobójczym i wyrzuć growkit do kosza.

W Polsce posiadanie growkitów grzybów psylocybinowych jest legalne, ponieważ grzybnia sama w sobie nie zawiera żadnych nielegalnych substancji. Nielegalna natomiast jest uprawa i posiadanie grzybów psylocybinowych.

Tak, światło jest korzystne dla grzybni na każdym etapie jej rozwoju. Najlepiej jest zapewnić 1-2h dziennie niebezpośredniego światła, unikając bezpośrednich promieni UV. Idealne są zacienione miejsca, ale nie całkowicie ciemne.

Legalność psylocybiny różni się w zależności od kraju. W niektórych miejscach jest dozwolona do użytku medycznego lub religijnego, podczas gdy w innych jest całkowicie zakazana. W Polsce posiadanie i uprawa grzybów zawierających psylocybinę są nielegalne.

Nie, grzyby halucynogenne są w Polsce nielegalne.

Zamówienia

Zamówienia wysyłamy na bieżąco i dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od zaksięgowania zapłaty za zamówiony towar, ponieważ growkity produkowane są na bieżąco, aby dostarczyć Ci świeżą grzybnię.

Proponujemy różnorodne metody płatności, abyś mógł wybrać tę najbardziej komfortową. Oferujemy szybkie płatności “IMOJE”, akceptujące większość banków w Polsce, karty kredytowe Visa i MasterCard, a także Apple Pay oraz Google Pay.

Przy zamówieniach powyżej 200 zł oferujemy darmową dostawę do Paczkomatów i Kurierem InPost na terenie Polski. Koszt wysyłki do Paczkomatów InPost oraz kurierem Inpost to 17zł.

Jeśli zauważysz, że status Twojego zamówienia to “wstrzymane” lub “oczekuje na płatność” (mimo dokonanej opłaty), prosimy o szybki kontakt, aby wyjaśnić sytuację.

W takim przypadku najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail sklep@psyloshop.pl. Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, zmienimy dane. W przeciwnym razie trzeba będzie skontaktować się z kurierem.

Prywatność i bezpieczeństwo

Owszem, każda paczka wysyłana z PsyloShop.pl jest dyskretna. Produkty wysyłamy w kartonowym pudełku owiniętym czarną folią stretch. Dzięki temu możesz być spokojny o swoją prywatność.

Traktujemy ochronę Twoich danych osobowych jako priorytet. Twoje informacje są i zawsze będą wykorzystywane wyłącznie do przetwarzania zamówienia – nie udostępniamy ich nikomu. Wykorzystujemy także zaawansowane certyfikaty SSL, które chronią Twoje płatności. Dajemy też możliwość składania zamówienia bez konieczności tworzenia konta.

Stawiamy na bezpieczeństwo Twojego zamówienia. Aby zapewnić, że otrzymasz produkt w nienaruszonym stanie, używamy grubych kartonów oraz wypełniaczy powietrznych, które amortyzują growkit przed wstrząsem, dzięki czemu masz pewność, że dojdzie do Ciebie w nienaruszonym stanie.

Prywatność i bezpieczeństwo

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, istnieje szansa na jego modyfikację. Prosimy o szybki kontakt, podając numer zamówienia i informując, co chciałbyś do niego dodać.

Czy miałeś problem z przeglądarką czy może po prostu zapomniałeś o płatności? Nie martw się! Daj nam znać, a podamy Ci szczegóły do opłacenia zamówienia.

Aby śledzić swoje zamówienie, skorzystaj z linku do śledzenia, który otrzymałeś w mailu potwierdzającym wysyłkę. Możesz to również zrobić logując się na swoje konto w sklepie PsyloShop.

Jeśli oczekujesz na przesyłkę dłużej niż przewidywano, skontaktuj się z nami mailowo, a my zajmiemy się sprawą.

Oczywiście, możesz zrezygnować z zamówienia. Poinformuj nas o tym jak najszybciej. Jeżeli jednak zamówienie zostało już wysłane, po prostu odeslij je do nas i wypełnij formularz zwrotu.

Jeśli zauważyłeś uszkodzenia na przesyłce, zgłoś to kurierowi, sporządź protokół szkody i zrób zdjęcia uszkodzeń. Następnie prześlij nam wszystkie informacje – razem znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Reklamacje przyjmujemy tylko dla nieotwartych worków. W innym wypadku nie jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić błędów w produkcji growkitów. Jeśli chcesz złożyć reklamację, napisz do nas na sklep@psyloshop.pl.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Darmowa wysyłka

Dla wszystkich zamówień powyżej 200zł

Szybka dostawa

Szybka dostawa do Paczkomatów 24/7 i kurierem

Sprawdzone produkty

Skuteczne i automatyczne growkity Psilocybe Cubensis

100% Bezpieczne płatności

Blik / ApplePay / Google Pay / MasterCard / Visa